گروه زبان انگلیسی

دبیرخانه گروه زبان انگلیسی متوسطه اول شهرستانهای تهران

گروه زبان انگلیسی

دبیرخانه گروه زبان انگلیسی متوسطه اول شهرستانهای تهران

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی دبیرخانه درس زبان انگلیسی متوسطه اول شهرستانهای استان تهران می باشد.

دانلود نرم افزار آموزش زبان پایه هفتم به صورت رایگان


توضیح: بعد از دانلود فایلهای زیر، آن‌ها را از حالت فشرده خارج کرده و فایلsetup‌ را برای نصب نرم‌افزار اجرا نمایید.


دانلود فایل اوّل : 87.891 مگابایت


دانلود فایل دوّم: 87.819 مگابایت


دانلود فایل سوّم: 87.819 مگابایت


دانلود فایل چهارم: 79.986 مگابایت


  • دبیرخانه استانی

نظرات  (۳۲)

خیلی گشتم تا پیدا شد مرسی برنامه ی خوبیه...
چه طور دانلود کنم
سلام خیلی خیلی ازتون ممنون دنبال همین میگشتم بازم ممنونم
.
چطور باید نصب بکنمش ؟
واسه تمامی ؟
درست پیام بده
سلام


افغع
خخخخخخخخییییییییییییییییلللللللللییییییییییییی      ممنون
your program is very bad
yes
چطوری از حالت فشرده خارج کنم؟باید همش رو نصب کنم؟

من دانود کردم چه جوری نصب کنم الان؟
چطور نصب کنم
چطوری نصب کنیم
عالی بود 
گاج و نمیزارید

با این برنامتون حالم بهم خورد
ممنون
 عالی بود
ممنون
باسلام من الان دانلود کردم چطوری نصب کنم
چطوری نصب کنم
برای اندروید قابل استفاده است؟
این نرم افزار گاجه یا نه؟

مرسی خدا قوت


  • منتالبیسش
  • اطزمکمنتالبیسش
    برای نصب اول باید همه ی فایل های دانلود شده رو انتخاب کنید بعد گزینه extract here رو بزنید تا فایل ها در یک پوشه ریخته بشه بعد در اون پوشه گزینه setup رو بزنید تا فایل نصب بشه
    چه نرم افزاریه
  • کربلایی ابوالفضل
  • با سلام تشکر فراوان از برنامه ی خوبتون خیلی عالیه.........

    سلام ببینم برنامهس یا فایل درس 1و2و3ودرس های دیگه رو میتونی انتخاب کنی یا غلطی هست

    ممنون بابت برنامه تون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی