گروه زبان انگلیسی

دبیرخانه گروه زبان انگلیسی متوسطه اول شهرستانهای تهران

گروه زبان انگلیسی

دبیرخانه گروه زبان انگلیسی متوسطه اول شهرستانهای تهران

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی دبیرخانه درس زبان انگلیسی متوسطه اول شهرستانهای استان تهران می باشد.

فایل‌های صوتی آزمون شنیداری پایه هفتم،‌ هشتم و نهم که چند روز پیش بارگذاری شده بودند را برای استفاده در این بخش قرار می‌دهیم.


شیوه نامه طراحی و برگزاری آِزمون زبان پایه هفتم و هشتم و نهم



آزمون پایه هفتم (Reading and Writing + Listening )

فایل صوتی آزمون پایه هفتم 

فایل صوتی و آزمون پایه هفتم یک اشکالی داشت که اصلاح شد. مجدد دانلود کنید.



آزمون پایه هشتم (Reading and Writing + Listening )

آزمون پایه نهم(Reading and Writing + Listening )

نظرات  (۱۰۰)

  • دبیرخانه استانی
  • بابت سوالات ممنون . خداخیرتون بدن
    با سلام
    هیچکدوم از فایل های صوتی دانلود نمیشن!!!!!!!!
    سلام فایل صوتی هشتم دانلود میشه اما متاسفانه باز نمی شه . چی کار کنم ؟
    پاسخ:
    با سلام. مشکلی در فایل وجود ندارد. آن را با نرم افزار winrar از حالت فشرده خارج کرده و استفاده نمایید.
    سلام.فایل صوتی نهم دانلود نمیشه😦😦

    ITS VERY GOOD

    THANKS A LOT

    سلام .. دوستانی که مشکل دارند تو دانلود با آِ ام دی بی Internet download manager راحت میشه دانلود کرد .. من که دانلود کردم خیلی هم عالی بود مرسی
    مرسی متشکرم
    برد نمی خورد
  • محمد عرب جعفری
  • باز نمی کند
    مرسی ممنون

    سلام میشه نوبت دوم هم بذارید
    خیلی عالی دستتون درد نکنه
    ممنونیم.اگه میشه به صورت word هم بزارین.
    خیلی ازتون ممنونم
    بسیار عالی سپاس  فراوان
    سلام  تصویرهست صدا کجاست !
    متشکرم از ساخت این pdfخوبتون.
    عالی بود ولی چرا فایل صوتیش نصفه بود؟؟

    سلام .وقتی فایل صوتی هشتم را دانلود می کنم می خواهد با وررد دانلود دانلود شود چه کار کنم


    مرسی
    اینکه فقطصداست
    سلام ببخشید فایل صوتی فقط مال صفحه ی یک بود در آزمون هشتم درصورتی که آزمون سه صفحه بود

    به صورت word باز میکنه


    سلام از من چرا سوالات باز نمیکنه در صورتی ک فایل صوتی باز میکنه؟؟؟؟؟؟؟
    حل شد ممنون بابت فایل ها
    راستش این سوالات معلمم است

    عالی بود
    ممنونم
    سوالات پایه هفتم خیلی جامع و خوب بود.سپاسگزارم

    نمونه سوالات خوب بود اما چ فایده







    / فقط حجم گرفت

    من کلی گشتم فقط این جا پیدا کردم ممنون ممنون ممنونم
    لطفا جواب ازمون ها را بگذارید
    سلام اقا این بخش شینداری باز نمیشه مینویسه این فایل ممکن نیست باید چکار کنم خدایا شنبه امتحان دارم خدایا

    سلام
    واقعا دستتون درد نکنه
    خیلی کمک کرد به من.
    اگر مشکلی در دریافت فایل دارید فکر کنم ناسازگاری سیستم شخصی تان باشد. فایلها به صورت rar زیپ شده.
    با نرم افزار win rar باز می کنه.
    از جستجوگر fire fox استفاده کردم
    من که مشکلی نداشتم. انشالله که مشکل شما هم حل شود.
    مجددا سپاس
    خیلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی عااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللی ممنون
    سوالاتش نیست
    سلام. چرا فایل های آزمون دانلود نمی شه؟

    بد

    خیلی جالب هست وکمک عالی به من کرد


    بابت سایت خوبتون ممنونمممممممممممممممممممممم...................................
    عالیهههههههههه
  • محمدرضا حقیقت فرد
  • خیلی ممنون
    بسیار خوب و روان طراحی شدن از لطفتون متشکرم
    نمتتتتتتتتتتتتتتتتتتحححکه
    فایل صوتی دانلود نمیشه 
    لطفا ترم دوم هم بگذارید
    تشکراز لطف شما
    مرسی خیلی خوب بود
    ممنون
    سلام . عالی بود واقعا متشکرم

    از این چیز میزا بازم بذارید به دردمون میخوره .
    واقعااا از ته فلبم دوستون دارم



    مممممممرررررررررسسسسسییی
    سلام 
    ببخشید فایل کلاس هشتم نصفه هست کاملا رو کجا دانلود کنم
    یا خداا , سوالات ترم اولمون دقیقا همینا بودن
    چرا فایل صوتیش نصفه بود
    .جکئ
    پاسخنا مه هم بزارین ممنون
    سلام چرا فایل صوتی هفتم به سختی باز میشه ولی نصفه است?
    متن سوالات کو؟
    با سلام فایل صوتی پایه نهم دانلود میشه اما متاسفانه باز نمیکنه چیکار کنم ؟!!!
    دستتون درد نکنه واقعا سوالات مفیدی بود خدا خیرتون بده
    با سلام
    از زحمات شما سپاسگزارم 
    7و8و9 کامل دانلود شد بدون اشکال ، پیوسته شاد و سلامت باشید .
    سلام
     دست شما درد نکنه . همین سوالات توی امتحان مدرسه ی ما اومد ومن بیست شدم ، خیییییلی ممنونم از شما
    لطفا باسخ سوالات رو بدین

    سلام دانلود نمی شه فردا امتحان داریم
    لطفا جواب بدید تورو خدا
  • ____افسون ____
  • very good
    سلام چرا فقط یک برگشت لیسنینگ داره
  • نوبت اول
  • میشه جوابش را هم بزا رید
  • نوبت اول
  • جواب بدید
    سلام .اگه میشه سریعا جواب سوالات را بزارین فردا امتحان داریم

    عالی بود خیلی ممنون
    سلام فایل شنیداریش ک متنه مسخرمون کردین

    سلام ترم 2 چی
    پس بقیش کوووووو؟؟
    اسنپ رایگان زنگ بزن 09393858593
    مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممنننننننننننننننننننونممممممممممممممممممممممممم
    سلام سوالات خوبن ولی فایل صوتی نداره 
    چه حیف سوالات به این خوبی ولی جواب ندارن ......
    خواهشمندم پاسخ نامه هم بگذارید *****
    سلام و درود
    بسیار عالی بودن ممنون.دستتون درد نکنه
    خیلی عالی بود ممنون.
    فایل باز نمیشه
    دوستان راهنمایی کنید چرا باز نمیشههههههههههههه
    چرا فایل صوتی باز نمیشهههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    it very help me
    دمتون گرم

    برای من باز نمیشه صوتیش
  • مهدی آقا
  • اگه امکانش هست جواب امتحانات رو بزارید
  • محمد حسین
  • از شما خیلی ممنونم.واقعا که این نمونه سؤالات عالی هستند.بازم ممنونم.
    دانلودنمیشه چرااااااا

    چون بلد نیستی
    ببخشید اشتباه شده
    هیچکدوم باز نمیشه میگه فایلی بااین آدرس وجود ندارد چقدر چرت
    من چند بار روی لینک کلیک کردم اما هر دفعه گفت لینک نا معتبر است. لطفا پیگیری کنید

    باز نمیشه هشتم لینک نداره
    سلام،
    میخوام نهمو دان کنم میزنه لیمک وجود ندارد

    سلام وقت بخیر ببخشید چرا برای دانلود آزمون های نوبت اول مینویسم آدرس فایل وجود ندارد؟فایلهای برداشته شدن؟؟

    سلام چرا فایلها نیستن اگه براشتین خب یه دفعه بلاگتونم حذف کنین دیگه 

    لطفا فایل کمکی بذارین

    در اسرع وقت رسیگی پلیز

    چرا نهم دانلود نمیشه ؟

    فایل هشتم وجود ندارد  چرا 

    فایل هشتم وجود ندارد

    سلام من زدم روی  فابل ها سال نهم اما وقتی سایتو باز میکنه هیچ چیزیو بالا نمیاره ... برنامه خاصی هم ندارم چکار کنم؟پیگیری کنید ممنون❤

    بدرد نمیخوره چرا ازمون هفتم دانلود نمیشه؟
    لطفا رسیدگی بشه

     

  • امیرحسین
  • وقتی میخوام دانلود کنم،میزنه فایل در دسترس نیستتتتتتتتتتتتتتت

    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    رسیدگی کنیدددددددددددددددددد

    ببخشید من میزنم ولی میگه همچین فایلی وجود ندارد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی