گروه زبان انگلیسی

دبیرخانه گروه زبان انگلیسی متوسطه اول شهرستانهای تهران

گروه زبان انگلیسی

دبیرخانه گروه زبان انگلیسی متوسطه اول شهرستانهای تهران

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی دبیرخانه درس زبان انگلیسی متوسطه اول شهرستانهای استان تهران می باشد.

دانلود نرم افزار آموزش افعال انگلیسی ۵۰۱English Verbs

دبیرخانه استانی | سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ


نرم افزار ۵۰۱English Verbs، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت افعال زبان انگلیسی می باشد. این نرم افزار آموزشی دارای چندین بخش مختلف می باشد که هر کدام به شیوه و روش خاصی این افعال را در اختیار شما قرار می دهند و باعث تقویت زبان انگلیسی می شوند. یکی از این بخش ها مربوط به تقویت مهارت مکالمه می باشد که همراه با تمرین هایی که در این قسمت آمده است، شما را در یادگیری سریع مکالمه انگلیسی یاری می دهد. علاوه بر تقویت مهارت مکالمه، تمرین های دیگری نیز وجود دارد. این تمرین ها شامل جدول Word Seek و جاهای خالی می باشند که شما باید با کلمات مناسب آنها را پر کنید. این نرم افزار آموزشی با روشی ساده و راحت، تعداد زیادی افعال انگلیسی را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. همانطور که می دانید نرم افزارها دارای قابلیت اینتراکتیو می باشند. یادگیری زبان انگلیسی همراه با نرم افزار و به صورت اینتراکتیو به راحتی صورت می گیرد.

مجموعه هایی که در قالب آموزش افعال انگلیسی باشند، به ندرت یافت می شوند. بسیاری از زبان آموزان با شناخت افعال و زمان گذشته آنها مشکل دارند که این مجموعه همراه با تمریناتی که در اختیار شما قرار می دهد، تمامی افعال را به شما عزیزان معرفی خواهد کرد. یادگیری تمام نکات و مهارت ها، برای مکالمه خوب داشتن بسیار اهمیت دارد. در واقع تمامی این مهارت ها در کنار یکدیگر قصد تشکیل یک زبان را دارند که زبان آموز با یادگیری این مهارت ها در کنار یکدیگر بتواند به راحتی صحبت کند. همچنین این مجموعه دارای فایل های صوتی (MP3) نیز می باشد که تلفظ صحیح لغات را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. امیدواریم که این نرم افزار بتواند در یادگیری بهتر زبان انگلیسی شما عزیزان را یاری نماید.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

یادگیری زبان انگلیسی از اول

صرف افعال انگلیسی

افعال انگلیسی دو کلمه ای

افعال انگلیسی بی قاعده

افعال انگلیسی با قاعده


  • دبیرخانه استانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی